Reklamační řád

Úvod Jak nakupovat? Reklamační řád

 Reklamační řád

 

Tento reklamační řád je nedílnou součástí Obchodních podmínek a kupující je povinen se s ním seznámit před odesláním závazné objednávky prodávajícímu.

 

Prodávající je Senior Via s.r.o. se sídlem Ocelářská 891/16, 190 00 Praha 9,

IČ: 035 35 835, zapsanou v obchodním rejstříku vedeným u Městského soudu v Praze, oddíl C, vložka 232261.

 

Jako doklad o záruce slouží kupujícímu nákupní doklad (faktura) se zákonem uvedenými potřebnými údaji pro uplatnění záruky. Doklad je vystaven ke každé objednávce.

Kupující souhlasí s tímto reklamačním řádem v okamžiku uzavření kupní smlouvy a převzetím zboží.

           

Záruční doba

 

Zákonná záruční doba pro kupujícího spotřebitele je 24 měsíců a začíná běžet dnem převzetí zboží. Záruční doba kupujícího, který při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti (kupující-podnikatel), činí 12 měsíců. Záruční doba se dále prodlužuje o dobu, po kterou bylo zboží v reklamaci. Práva z odpovědnosti za vady zboží, pro které platí záruční doba, zaniknou, nebyla-li uplatněna v záruční době.

 

Záruční podmínky

 

Kupujícímu se doporučuje, aby před převzetím zásilky od dopravce, zkontroloval stav zásilky. Kupující má právo odmítnout převzetí zásilky, jeví-li známky poškození. Převezme-li kupující zásilky i s daným poškozením, je nezbytné toto poškození popsat v předávacím listu přepravce. Na pozdější reklamace v tomto ohledu nebude brán zřetel.

 

Záruka se nevztahuje na závady vzniklé špatnou obsluhou, neodborným, nebo nepřiměřeným zacházením, použitím a instalací, které jsou v rozporu s návodem nebo s pokyny použití. Dále se záruka nevztahuje na poškození vzniklá mechanickým poškozením zboží; používáním zboží v podmínkách, které neodpovídají svojí teplotou, prašností, vlhkostí, chemickými a mechanickými vlivy prostředí, které je přímo prodejcem nebo výrobcem určeno; zanedbáním péče o zboží; provedením nekvalifikovaného zásahu či změnou parametrů; na zboží, které bylo upravováno zákazníkem, vznikla-li vada v důsledku této úpravy nebo bylo-li zboží poškozeno přírodními živly nebo vyšší mocí.

 

Reklamované zboží nesmí být znečištěné. 

 

Postup při reklamaci zboží

 

V případě reklamace zboží doporučujeme vyplnit náš reklamační formulář a spolu s okopírovanou fakturou a zbožím je zaslat na adresu provozovny společnosti Senior Via, s.r.o., Ocelářská 891/16, 190 00, Praha 9. Reklamované zboží by mělo být důkladně zabezpečeno, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy.

 

Vyřízení reklamace

 

Reklamaci vyřídí prodávající nejpozději do 30 dnů od převzetí zboží. Po domluvě s kupujícím je možné tuto lhůtu prodloužit, nikoliv však na dobu neurčitou. Tato lhůta není závazná ke kupujícímu-podnikateli, kdy o reklamaci bude rozhodnuto nejpozději do 40 dnů ode dne uplatnění reklamace. Zákazník bude o průběhu reklamace informován e-mailem nebo telefonicky.

 

V případě, že reklamace bude oprávněná, má kupující právo na úhradu nutných nákladů, zejména poštovného, které uhradil při odeslání reklamovaného zboží. Proplatit lze pouze náklady v přiměřené výši vzhledem k povaze zboží. Výši nákladů je nutné doložit, například oskenovanou účtenkou za přepravu. Zboží z neoprávněné reklamace bude kupujícímu zasláno zpět na jeho náklady.

 

Po vyřízení reklamace se záruční doba prodlužuje o dobu trvání reklamace. V případě neoprávněné reklamace se záruční doba neprodlužuje. Byla-li reklamace zboží v zákonné lhůtě vyřízena výměnou zboží za nové, začne záruční doba běžet znovu od data vyřízení reklamace.

 

O vyřízení reklamace je zákazník informován e-mailem, který uvedl v objednávce.

 

Tento reklamační řád je platný od 1.2.2016. K dispozici je na adrese provozovny Senior Via, s.r.o. Ocelářská 891/16, 190 00 Praha 9 nebo na www.seniorvia.cz. Reklamační formulář najdete ZDE


Copyright 2015 - 2018 © SeniorVia, s.r.o.